Hej! Na #mtbxcpl piszę o kolarstwie dzięki TOBIE!
Wspieraj mnie, żebym mógł dalej być blisko kolarstwa, robić relacje z zawodów, pisać i zarażać pasją.
Trezado to stosunkowo młoda marka, która dziś w swojej ofercie ma płyn uszczelniający do systemu bezdętkowego. Dystrybutorem w Polsce jest sklep BikeTires.pl. W związku z tym, że świeżo wprowadzona na rynek marka wymaga wsparcia, to uruchomiona została akcja „Trezado – uszczelnij się”, która skierowana jest do zawodników U23.
Czas na zgłoszenia upływa z końcem lutego 2014. Spośród zgłoszonych zawodników zostanie wybranych dwudziestu, którzy otrzymają zestaw do uszczelniania obejmujący mleczko Trezado plus pięć metrów taśmy i zawory.
Warto w tym miejscu zaznaczyć, że na rynku takich inicjatyw generalnie rzecz biorąc nie ma, a wszystko kręci się w ramach #branżuni. No chyba, że nazywasz się Maja Włoszczowska albo Marek Konwa. Młody zawodnik z ambicjami może liczyć co najwyżej na głębszy rabat. Z drugiej strony to także sprawdzian i lekcja dla młodych co to jest sponsoring i że chodzi nie tylko o branie, ale także o dawanie. Michał Świderski, właściciel BikeTires.pl tak komentuje inicjatywę:
Jest coś takiego jak społeczna odpowiedzialność biznesu. Dziś mamy kilku czołowych zawodników, ale oni nie będą wieczni. Musimy nie oglądając się za bardzo na pieniądze wspierać tych młodych i ambitnych, którzy mają sportowy potencjał, ale brakuje im zaplecza. Stąd pomysł akcji „Trezado – uszczelnij się”, bo oprócz talentu i ciężkiej pracy potrzebny jest także niezawodny sprzęt.
Więcej informacji na stronie Trezado.
[sociallocker id=”5931″][/sociallocker]
[srp widget_title=”Podobne wpisy” post_content_type=”excerpt” post_content_length_mode=”
COMMENTS