Hej! Na #mtbxcpl piszę o kolarstwie dzięki TOBIE!
Wspieraj mnie, żebym mógł dalej być blisko kolarstwa, robić relacje z zawodów, pisać i zarażać pasją.
Proviz, specjaliści od odblaskowych i widocznych w ciemności produktów rowerowych, biegowych i outdoorowych, obchodzą w tym roku swoje 10-lecie.
Począwszy od początku w 2008 roku w Londynie, Proviz stał się międzynarodową, wielokrotnie nagradzaną marką sportową, dystrybuującą produkty w 40 krajach i jest wiodącym specjalistą w zakresie produktów sportowych o wysokiej widoczności, słynących z innowacji i jakości. Proviz przekształcił się z prostego pomysłu w światowej sławy specjalistów wyznaczających trendy w tego typu produktach na świecie.
Aby uczcić ten kamień milowy, marka uruchamia nowe strony www w Wielkiej Brytanii, Stanach Zjednoczonych, Australii i Niemczech. Pomoże to w wprowadzeniu nowych innowacyjnych produktów do swojej oferty i uruchomieniu nowej kampanii marki pod nazwą „Defy The Darkness” (postaw opór ciemności).
Celem tej inicjatywy jest zapewnienie klientom pewności, że będą uprawiać sport, nosząc produkty, które wyróżnią się i będą widoczne dzięki innowacyjnym materiałom i technologią.
Poprzez kampanię, Proviz chce połączyć się ze swoimi głównymi odbiorcami: biegaczami, rowerzystami, entuzjastami outdooru i osobami dojeżdżających do pracy lub do szkoły przez cały rok, prosząc ich o przesłanie własnych zdjęć #DefyTheDarkness na stronę Proviz Instagram @ProvizSports, aby mieć szansę na zaprezentowanie się i dołączenie do kampanii.
Spośród renomowanych i wysokiej jakości produktów dostępnych w Proviz, kolekcja REFLECT360 jest najbardziej popularna, a jej uderzający design jest popularnym widokiem w miastach na całym świecie. Wykonane w 100% z materiału odblaskowego, neutralne kolory w świetle dziennym zamieniają się w odblaskowe ubrania w nocy.
Wszystkie produkty Proviz oferują wygodną i praktyczną odzież dla kolarzy, biegaczy i wielu innych dyscyplin sportu, której celem jest zapewnienie im widoczności i bezpieczeństwa. To sprawia, że jest to idealne ubranie dla osób dojeżdżających do pracy lub szkoły przez całą zimę, umożliwiając im przeciwstawienie się ciemności.
Anthony Langly-Smith, współzałożyciel Proviz, powiedział: „Jesteśmy niezmiernie dumni z tego, że świętujemy naszą 10. rocznicę i jesteśmy jeszcze bardziej podekscytowani tym, co czeka nas w przyszłości w Proviz. Czujemy, że byliśmy integralną częścią życia wielu osób dojeżdżających do pracy i uważamy, że nasza nowa kampania odzwierciedla naszą wizję przyszłości „.
Proviz został zakwalifikowany do prestiżowej nagrody Growing Business Awards w konkursie 2018 sponsorowanej przez Amazon, która jest wysoko cenionym wyróżnieniem dla rozwijających się firm.
COMMENTS