Szosowa rodzina Cannondale SuperSix EVO rośnie o modele cyclocross(CX) i gravel(SE)

HomeSprzęt

Szosowa rodzina Cannondale SuperSix EVO rośnie o modele cyclocross(CX) i gravel(SE)

Linia Cannondale SuperSix kojarzona jest od lat z aerodynamicznymi, bardzo sztywnymi rowerami szosowymi nastawionymi na jak największą efektywność jazdy, lżejsze są tylko już te z linii SystemSix. A co za tym idzie z prześwitem dla opon o maksymalnej szerokości 30 mm. Ten ostatni parametr dziś, za sprawą premiery dwóch nowych modeli Cannonadel SuperSix EVO CX i Cannonadel SuperSix EVO SE ulega zmianie. W wersji gravelowej do roweru włożymy oponę o szerokości 40c!


Cannondale w oparciu o konstrukcję znaną z modeli SuperSix, ramę oficjalnie zatwierdzoną przez UCI, wprowadza dwa topowe modele – przełajowy SuperSix EVO CX oraz gravelowych SuperSix EVO SE. Bazą obu rowerów jest karbonowa rama SuperSix CX Carbon z wewnętrznym prowadzeniem przewodów oraz karbonowy widelec SuperSix CX Carbon. Ona elementy wyposażone są w technologię SAVE, która określana jest potocznie jako “mikro zawieszenie”, którego celem jest tłumienie drgań. Do tego oczywiście technologia Ai czyli asymetryczna integracja zapewniająca zwiększony prześwit na oponę i błoto przy jednoczesnym zachowaniu krótkiego tylnego trójkąta dla doskonałej trakcji i zwrotności. Zwiększa też sztywność i wytrzymałość tylnego koła.

Cannondale SuperSix EVO CX

Wersja przełajowa wyposażona jest w napęd i hamulce SRAM Force 1 z 11. rzędową kasetą SRAM PG1170 o zakresie 11-36. Korba to Cannondale One 40T, do tego koła na piastach Formula i obręczach DT Swiss R470 z oponami Vittoria Terreno Mix TNT, oczywiście o szerokości 33 mm. Kokpit oparty na aluminiowych komponentach Cannondale 2, a całości dopełnia siodło Fizik New Aliante R5.

Rower wyceniony został przed producenta na 20 599 PLN.

Cannondale SuperSix EVO SE

Wersja gravelowa oparta jest na praktycznie kompletnej grupie SRAM Rival eTap AXS (przerzutki przednia i tylna, kaseta, łańcuch, kaseta 10-36, korba 46/33 oraz hamulce na tarczach 160/160. Koła to seryjne DT Swiss na piastach 350 i obręczach CR-1600 Spline z oponami Vittoria Terreno Dry TNT 40c. Kokpit podobnie jak w wersji przełajowej stanowią aluminiowe komponenty Cannondale, a całości dopełnia siodło Fizik New Aliante R5.

Rower został wyceniony przez producenta na 22 999 PLN

Więcej informacji na cannondalebikes.pl

COMMENTS

DISQUS: 0