GIANT przedstawia zupełnie nowego hardtaila do cross country – XTC SLR 29

HomeSprzęt

GIANT przedstawia zupełnie nowego hardtaila do cross country – XTC SLR 29

Hej! #mtbxcpl jest na Google News - kliknij tu i bądź na bieżąco z tym, co słychać w kolarstwie!


REKLAMA


Został zaprojektowany dla większej efektywności podjeżdżania i wysokich prędkości, a dzięki ramie wykonanej w technologii Aluxx SLR jest to najlżejszy hardtail XC kiedykolwiek wyprodukowany przez GIANT.

GIANT prezentuje zupełnie nowy XTC SLR 29, hardtail przeznaczony dla kolarzy górskich zorientowanych na ściganie, uwielbiających pokonywać podjazdy najszybciej jak to możliwe oraz zwiększać prędkość na singletrackach. Zaprojektowany z użyciem najbardziej zaawansowanej na świecie technologii obróbki aluminium. Dzięki swej lekkości XTC SLR 29 zapewnia niebywałe przyspieszenia i efektywność napędzania, a koła 29” dają pewność prowadzenia i kontrolę.

Giant XTC SLR 29 1

To XTC SLR 29 jest pierwszym hardtailem 29” w którym GIANT zastosował najbardziej zaawansowaną obróbkę aluminium jaka jest dostępna – ALUXX SLR. Jest również najlżejszym aluminiowym hardtailem kiedykolwiek wyprodukowanym przez GIANT z masą ramy 1 429g dla rozmiaru S. Zaprojektowany do jazdy z widelcem 100mm skoku, XTC SLR 29 jest maszyną do szybkiego wspinania się w terenie oraz szybkiego i zwinnego pokonywania górskich szlaków.

Giant XTC SLR 29 2

Rama została wykonana z materiału, który jest zastrzeżony przez GIANT, którego głównym składnikiem jest stop 6011. Surowe aluminium poddawane jest najnowocześniejszym technikom modyfikacji w skali mikroskopijnej, tak aby osiągnąć najlepszy w swojej klasie współczynnik wytrzymałości do masy materiału. Rury kształtowane są dzięki autorskiej technologii FluidForm, która wykorzystuje wtłaczaną ciecz pod bardzo wysokim ciśnieniem tak aby nadać odpowiedni kształt aluminiowym ściankom. Następnie rury są udoskonalane za pomocą najbardziej zaawansowanych technik cieniowania. Ten proces zapewnia rury lżejsze o 20% w porównaniu do technologii ALUXX SL.

Geometria ramy jest zoptymalizowana dla kół 29”, kładąc nacisk na szybkość i kontrolę, a kąt główki 69.5º i kąt podsiodłowy 74º dają poczucie pewności i odpowiedniej równowagi na technicznych trasach XC. Nowy amortyzowany widelec GIANT Crest 34 oferuje płynny skok dla dodatkowej kontroli. Zwiększone rozstawy piast boost zapewniają zwiększony prześwit dla opony (do 2.4” szerokości) oraz lepszą sztywność kół. Fabrycznie przygotowane koła pod system bezdętkowy tubeless uzupełniają całość, aby jazda była jeszcze bardziej efektywna i przewidywalna zmniejszając ryzyko złapania gumy. Rama zaprojektowana została do napędów 1x i ma wewnętrzne prowadzenie przewodów.

Nazwa modeluXTC SLR 29 1XTC SLR 29 2
RamaAluminium ALUXX SLR, oś 12x148mm, wew. prowadzenie pancerzy, kompatybilny z regulowaną sztycą, środek suportu pressfit, taperowana główkaAluminium ALUXX SLR, oś 12x148mm, wew. prowadzenie pancerzy, kompatybilny z regulowaną sztycą, środek suportu pressfit, taperowana główka
WidelecGiant Crest 34 RRL, 100mm, 15×110, manetka blokadyGiant Crest 34 RRL, 100mm, 15×110, manetka blokady
KierownicyGiant Connect XC, 31.8x740mmGiant Connect XC, 31.8x740mm
Wspornik kierownicyGiant Contact, Giant Contact
Wspornik siodłaGiant Connect, 30.9mmGiant Connect, 30.9mm
SiodłoGiant SportGiant Sport
Manetki Shimano SLX, 1×12 Shimano Deore, 1×12
Przerzutka tył Shimano Deore XT Shimano Deore
HamulceShimano BR-MT500 Shimano BR-MT200 
Dźwignie hamulcoweShimano BR-MT501Shimano BR-MT201
Kaseta Shimano SLX, 10×51 Shimano Deore, 10×51
ŁańcuchKMC X-12, spinka MissingLinkSHIMANO Deore, spinka Quick-Link
Korba  Shimano SLX, 32t  Praxis Cadet, 30t
Środek suportuShimano, pressfitPraxis, pressfit
ObręczeGiant XCT 29, tubelessGiant XCT 29, tubeless
PiastyShimano MT410, CenterLockShimano MT410, CenterLock
SzprychySAPIM Leader, 28/28SAPIM Leader, 28/28
OponyMaxxis Recon Race 29×2.25, zwijana, TLR, EXO, tubeless Maxxis Recon Race 29×2.25, zwijana, TLR, EXO, tubeless 
DodatkiZestaw TubelessZestaw Tubeless

Nowy XTC SLR 29 będzie wkrótce dostępny w ofercie.


Hej! Na #mtbxcpl piszę o kolarstwie także dzięki Tobie! Spodobał Ci się przeczytany tekst? Wspieraj mnie, żebym mógł dalej być blisko kolarstwa, robić relacje z zawodów, pisać i dzielić się pasją.


Wspieraj Autora na Patronite

Postaw mi kawę na buycoffee.to

REKLAMA

COMMENTS

DISQUS: 5