Hej! Na #mtbxcpl piszę o kolarstwie dzięki TOBIE!
Wspieraj mnie, żebym mógł dalej być blisko kolarstwa, robić relacje z zawodów, pisać i zarażać pasją.
Został zaprojektowany dla większej efektywności podjeżdżania i wysokich prędkości, a dzięki ramie wykonanej w technologii Aluxx SLR jest to najlżejszy hardtail XC kiedykolwiek wyprodukowany przez GIANT.
GIANT prezentuje zupełnie nowy XTC SLR 29, hardtail przeznaczony dla kolarzy górskich zorientowanych na ściganie, uwielbiających pokonywać podjazdy najszybciej jak to możliwe oraz zwiększać prędkość na singletrackach. Zaprojektowany z użyciem najbardziej zaawansowanej na świecie technologii obróbki aluminium. Dzięki swej lekkości XTC SLR 29 zapewnia niebywałe przyspieszenia i efektywność napędzania, a koła 29” dają pewność prowadzenia i kontrolę.
To XTC SLR 29 jest pierwszym hardtailem 29” w którym GIANT zastosował najbardziej zaawansowaną obróbkę aluminium jaka jest dostępna – ALUXX SLR. Jest również najlżejszym aluminiowym hardtailem kiedykolwiek wyprodukowanym przez GIANT z masą ramy 1 429g dla rozmiaru S. Zaprojektowany do jazdy z widelcem 100mm skoku, XTC SLR 29 jest maszyną do szybkiego wspinania się w terenie oraz szybkiego i zwinnego pokonywania górskich szlaków.
Rama została wykonana z materiału, który jest zastrzeżony przez GIANT, którego głównym składnikiem jest stop 6011. Surowe aluminium poddawane jest najnowocześniejszym technikom modyfikacji w skali mikroskopijnej, tak aby osiągnąć najlepszy w swojej klasie współczynnik wytrzymałości do masy materiału. Rury kształtowane są dzięki autorskiej technologii FluidForm, która wykorzystuje wtłaczaną ciecz pod bardzo wysokim ciśnieniem tak aby nadać odpowiedni kształt aluminiowym ściankom. Następnie rury są udoskonalane za pomocą najbardziej zaawansowanych technik cieniowania. Ten proces zapewnia rury lżejsze o 20% w porównaniu do technologii ALUXX SL.
Geometria ramy jest zoptymalizowana dla kół 29”, kładąc nacisk na szybkość i kontrolę, a kąt główki 69.5º i kąt podsiodłowy 74º dają poczucie pewności i odpowiedniej równowagi na technicznych trasach XC. Nowy amortyzowany widelec GIANT Crest 34 oferuje płynny skok dla dodatkowej kontroli. Zwiększone rozstawy piast boost zapewniają zwiększony prześwit dla opony (do 2.4” szerokości) oraz lepszą sztywność kół. Fabrycznie przygotowane koła pod system bezdętkowy tubeless uzupełniają całość, aby jazda była jeszcze bardziej efektywna i przewidywalna zmniejszając ryzyko złapania gumy. Rama zaprojektowana została do napędów 1x i ma wewnętrzne prowadzenie przewodów.
Nazwa modelu | XTC SLR 29 1 | XTC SLR 29 2 |
Rama | Aluminium ALUXX SLR, oś 12x148mm, wew. prowadzenie pancerzy, kompatybilny z regulowaną sztycą, środek suportu pressfit, taperowana główka | Aluminium ALUXX SLR, oś 12x148mm, wew. prowadzenie pancerzy, kompatybilny z regulowaną sztycą, środek suportu pressfit, taperowana główka |
Widelec | Giant Crest 34 RRL, 100mm, 15×110, manetka blokady | Giant Crest 34 RRL, 100mm, 15×110, manetka blokady |
Kierownicy | Giant Connect XC, 31.8x740mm | Giant Connect XC, 31.8x740mm |
Wspornik kierownicy | Giant Contact, | Giant Contact |
Wspornik siodła | Giant Connect, 30.9mm | Giant Connect, 30.9mm |
Siodło | Giant Sport | Giant Sport |
Manetki | Shimano SLX, 1×12 | Shimano Deore, 1×12 |
Przerzutka tył | Shimano Deore XT | Shimano Deore |
Hamulce | Shimano BR-MT500 | Shimano BR-MT200 |
Dźwignie hamulcowe | Shimano BR-MT501 | Shimano BR-MT201 |
Kaseta | Shimano SLX, 10×51 | Shimano Deore, 10×51 |
Łańcuch | KMC X-12, spinka MissingLink | SHIMANO Deore, spinka Quick-Link |
Korba | Shimano SLX, 32t | Praxis Cadet, 30t |
Środek suportu | Shimano, pressfit | Praxis, pressfit |
Obręcze | Giant XCT 29, tubeless | Giant XCT 29, tubeless |
Piasty | Shimano MT410, CenterLock | Shimano MT410, CenterLock |
Szprychy | SAPIM Leader, 28/28 | SAPIM Leader, 28/28 |
Opony | Maxxis Recon Race 29×2.25, zwijana, TLR, EXO, tubeless | Maxxis Recon Race 29×2.25, zwijana, TLR, EXO, tubeless |
Dodatki | Zestaw Tubeless | Zestaw Tubeless |
Nowy XTC SLR 29 będzie wkrótce dostępny w ofercie.
COMMENTS