Accent EVO – wyścigowe komponenty wagi lekkiej

Accent EVO – wyścigowe komponenty wagi lekkiej

Ubierz się jak PRO z Accent
Paweł Wiendlocha (Accent Team) – Costa Blanca Bike Race
Koła MTB – fabryczne i na zamówienie
Bartosz Mikler: “wszystko zależy od tego, jak pójdą mi Mistrzostwa Polski”
Domowy serwis z Accent

Premiera komponentów ACCENT EVO miała miejsce na początku wakacji 2018, dziś dostępna jest już w regularnej sprzedaży.

Wśród swoich nowości Accent pokazał nowe carbonowe obręcze, piasty, dwie sztyce, kierownicę, stery i siodło. Przyjrzyjmy im się po kolei.

Piasty wykonano z aluminium 7075 T6. Przygotowane są pod standard mocowania tarczy na 6 śrub. Zastosowano w nich 3 zapadki, oraz uszczelnienie łożysk. Całość jest anodyzowana i co najważniejsze bardzo lekka.

Piasty Accent EVO –
https://velo.pl/czesci/piasty/accent/evo

Piasty Accent EVO Boost –
https://velo.pl/czesci/piasty/accent/evo-boost

Carbonowe obręcze no bo do ultra lekkich piast, przydadzą się równie lekkie obręcze. Obręcze są asymetryczny i przystosowane oczywiście do systemu bezdętkowego. Szerokość zewnętrzna wynosi 32 mm, wewnętrzna 26 mm, a wysokość 22 mm. Dostępne będą w wersji na 32 otwory. Według katalogu mają ważyć 395 g, nasza waga wskazała odrobinę mniej. Na pokazanych wyżej piastach, tych obręczach oraz na szprychach sapim D-light będą zbudowane koła o katalogowej wadze 1420 g. (z obręczami 28H) Będzie także dostępny model kół Gain złożony też na carbonowych obręczach z wagą 1520 g (obręcze 32h)

Obręcze Accent EVO Carbon –
https://velo.pl/obrecze/obrecze-mtb/obrecze-mtb-29/accent/evo-carbon

Koła Accent EVO Carbon 29 –
https://velo.pl/czesci/kola/accent/evo-carbon-29

Sztyce – W ofercie znajdziemy dwie nowe sztyce, EVO i EVO Offset. Sama nazwa wskazuje czym będą się różnic. Jedna jest zupełnie prosta, druga ma lekkie odchylenie. Prosta będzie występować w średnicach 27,7 / 30,9 / 31,6 mm i w długości 400 mm. Wersja odchylona o 25 mm będzie miała długość 350 mm i średnicę 27,2 mm lub 31,6 mm.

Sztyca Accent Carbon EVO Offset –
https://velo.pl/czesci/wsporniki-siodla/wsporniki-siodla-sztywne/accent/evo-carbon-offset

Sztyca Accent Carbon EVO –
https://velo.pl/czesci/wsporniki-siodla/wsporniki-siodla-sztywne/accent/evo-carbon

Kierownica – dostępna będzie także lekka kierownica. Szerokość 720 mm będzie sprzyjała dobrej kontroli nad rowerem. Średnica mocowania to 31,8 mm, kierownica będzie lekko podgięta w tył (backsweep) o 5 stopni.

Kierownica Accent EVO Carbon –
https://velo.pl/czesci/kierownice/accent/evo-carbon

Stery – aby dopełnić serię lekkich komponentów Accent przygotował także trzy wersje sterów. HSI – EVO, HSI – EVO Tapered i Hi EVO Tapered. Wszystkie oparte o maszynowe łożyska.

Stery Accent HI-EVO Taper –
https://velo.pl/stery-i-podkladki/stery/stery-zintegrowane/accent/hi-evo-taper

Stery Accent HSI-EVO –
https://velo.pl/stery-i-podkladki/stery/stery-polzintegrowane/accent/hsi-evo

Stery Accent HSI-EVO Taper –
https://velo.pl/stery-i-podkladki/stery/stery-polzintegrowane/accent/hsi-evo-taper

Siodło – najważniejsze dane: długość 275 mm, szerokość 130 mm i waga 150g.

Siodło Accent EVO Carbon –
https://velo.pl/czesci/siodelka/accent/evo-carbon

To nie wszystko…

W tym sezonie topowy model roweru Accenta, także złożony jest na komponentach EVO, oraz grupie osprzętu SRAM X01 Eagle.

Accent Peak 29 Carbon Team X01 Eagle –
https://velo.pl/rowery/gorskie-sztywne/cross-country-29/accent/peak-29-carbon-team-x01-eagle

COMMENTS

DISQUS: 0