Nowe platformy rowerowe Whispbar

HomeINFORMACJE PRASOWE

Nowe platformy rowerowe Whispbar

Hej! #mtbxcpl jest na Google News - kliknij tu i bądź na bieżąco z tym, co słychać w kolarstwie!


REKLAMA



Informacja prasowa


Na polskim rynku pojawiły się nowe platformy rowerowe Whispbar – montowane na haku holowniczym bagażniki do przewozu rowerów samochodem. Jak wskazuje producent, zastosowano w nich m.in. nowatorskie systemy montażu. Platformy pozwalają na przewóz 2-3 jednośladów, a dzięki specjalnej przystawce można transportować o jeden rower więcej.

Platformy rowerowe Whispbar, czyli przedsiębiorstwa będącego jednym z technologicznych liderów branży akcesoriów ułatwiających transport, trafiły do Polski na przełomie kwietnia i maja br.

Jak informuje polska firma Taurus, oficjalny dystrybutor tej pochodzącej z Nowej Zelandii marki, bagażniki są dostępne w dwóch wersjach – WBT21 umożliwia transport 2 rowerów, a w przypadku WBT31 są to 3 rowery. W obu modelach można użyć także specjalnej przystawki, pozwalającej na przewóz dodatkowego jednośladu.

Whispbar WBT31 01 (mat. pras.)

„Whispbar to marka będąca światowym liderem, jeżeli chodzi o technologie i design. Potwierdzeniem są m.in. nowe platformy rowerowe, w których wykorzystano innowacyjne systemy montażu. Bagażnik w złożonej formie można w tym przypadku szybko i intuicyjnie zamontować za pomocą jednej ręki. Kolejne ciekawe rozwiązanie to wyposażenie platform w kółka, dzięki którym bez problemu użytkownik może przetransportować sprzęt do czy też z pojazdu” – mówi manager generalny w firmie Taurus, Robert Senczek.

Jak zaznacza Robert Senczek, nowe platformy wyróżnia również m.in. największa na rynku odległość między transportowanymi rowerami oraz ich różna wysokość – w efekcie jednoślady są od siebie mocno oddalone, co eliminuje ryzyko zderzania się podczas jazdy kierownic czy też pedałów.

„Bagażniki Whispbar WBT21 i WBT31 pozwalają na transport rowerów ważących nawet 30 kg, a ładowność całkowita wynosi 60 kg. Taki bagażnik może być zatem optymalnym rozwiązaniem np. dla posiadaczy rowerów z asystą elektryczną, które często ważą powyżej 20 kg. Same rowery montuje się za ramę i koła, a platformy są kompatybilne ze zdecydowaną większością rowerów” – dodaje Robert Senczek.

Za zabezpieczenie bagażnika i wszystkich przewożonych jednośladów odpowiada system składający się z kilku zamków, a odpowiednie znaczniki w kolorze czerwonym/zielonym wskazują, czy uchwyt został właściwie i w bezpieczny sposób zamontowany.

Nowe platformy Whispbar WBT21 i WBT31 posiadają certyfikaty RDW oraz City Crash. Sugerowane ceny bagażników wynoszą 2599 zł i 2899 zł, a specjalna przystawka, która pozwala na przewóz dodatkowego roweru, kosztuje 437 zł.

Dane techniczne:

nazwa: Whispbar WBT21 (WBT31) – odchylany bagażnik na hak do przewozu 2-3 rowerów (wykorzystanie odpowiedniej przystawki umożliwia zwiększenie pojemności do 3-4 rowerów)
pojemność: 2 rowery (3 rowery)
montowanie roweru: rama/koła
ładowność: 60 kg
masa uchwytu: 17,3 kg (20,3 kg)
maksymalna waga roweru: 30 kg
długość (cm): 58 cm (72 cm)
szerokość (cm): 100 cm
wtyczka zasilająca: 7-pin oraz 13-pin
światła tylne: tak
pasuje do kół o wymiarach: dowolne
pasuje do ram o średnicy: dowolne
pasuje do większości rowerów z hamulcami tarczowymi: tak
pasuje do aut osobowych z kołem zapasowym montowanym z tyłu: tak
odłączenie uchwytu ramy: tak
zamknięcie uchwytu na samochodzie: tak
zamknięcie rowerów w uchwycie: tak
zamki na wyposażeniu: tak
paski zębate do kół: tak
samoczynna regulacja uchwytu ramy: nie
uchylany: tak
możliwość odchylania z rowerami: tak
do przewozów rowerów elektrycznych: tak
spełnia normę City Crash: tak
atest TÜV: nie
gwarancja producenta: 5 lat
sugerowana cena detaliczna: 2599 zł (2899 zł)
Oficjalny dystrybutor marki Whispbar w Polsce:
http://www.taurus.info.pl/


Hej! Na #mtbxcpl piszę o kolarstwie także dzięki Tobie! Spodobał Ci się przeczytany tekst? Wspieraj mnie, żebym mógł dalej być blisko kolarstwa, robić relacje z zawodów, pisać i dzielić się pasją.


Wspieraj Autora na Patronite

Postaw mi kawę na buycoffee.to

REKLAMA

COMMENTS

DISQUS: 0