Nadchodzi Snabb E Carbon od NS Bikes

Rower górski z przyszłości – NS Bikes Synonym 2020
Szymon Godziek na nowym sprzęcie od NS bikes
Bret Rheeder wygrał Red Bull Rampage 2018. Szymon Godziek na 8. miejscu z awansem do kolejnej edycji
Strefa Sportu zaprasza na “Nie pompujesz – nie jedziesz” w Krakowie
Dawid Godziek kończy sezon na podium Mistrzostw Świata wyróżniony nagrodą specjalną

Informacja prasowa

Szokowanie “przegiętym” designem, „patentami” czy „systemami” skreśliliśmy z naszej listy. Takie właśnie przesłanie przyświecało powstawaniu Snabba, bazującego na prostej i zarazem pięknej ramie, lekkiego, wytrzymałego i piekielnie szybkiego roweru. Wiele jego elementów, w tym charakterystyka ugięcia, jest inspirowanych platformą Fuzz – naszym flagowym rowerem do DH, który już zdążył dowieść swoich zalet na najtrudniejszych zjazdowych trasach świata. W zawieszeniu z ogniwem Horsta udało nam się połączyć cechy zapobiegające bujaniu, jak i osiągnąć takie krzywe charakterystyki, które uznajemy za idealne. Geometria ramy jest nowoczesna, z niskimi przekrokiem i środkiem ciężkości oraz długą górą i płaskim kątem główki. Wzięliśmy pod uwagę profil typowego klienta rowerów NS – twardego, jeżdżącego agresywnie i oczekującego od roweru ekstra wytrzymałości przez wiele lat. Równocześnie zbudowaliśmy rower, który zadowoliłby również naszych team riderów i który nie zawiedzie ich w dniu najważniejszych zawodów.

Snabb_C_1

Snabb E udowodnił, że jest prawdziwą maszyną do ścigania się w enduro, więc nie mogliśmy powstrzymać się od stworzenia super lekkiej i high-endowej wersji. Rama Snabb Carbon jest prawie 500g lżejsza od jej aluminiowego odpowiednika. Projekt spędził wiele czasu w dziale R&D aby upewnić się, że nasz nowy produkt spełnia wszelkie standardy jakości i normy bezpieczeństwa. Mimo, że przykładaliśmy dużą uwagę do ciężaru, to mając w głowie niezawodność aluminiowego protoplasty, nie chcieliśmy, by Snabb Carbon był jedno sezonową karbonową wydmuszką.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=X28RpBJh3Yg[/youtube]

Oprócz zaawansowanej technologicznie ramy rower cechują najlepsze części dostępne na rynku grawitacyjnym, włączając napęd Sram X1 1x11s z karbonową korbą, hamulce Guide RS i teleskopową sztycę “myk-myk” ze skokiem 150 mm. Dodatkowo rower złożony został na karbonowej kierownicy NS Bikes Monogram Plus z mostkiem Quantum Lite, szerszych obręczach Enigma Lite, światowej klasy siodełku SDG Circuit MTN z tytanowo aluminiowymi prętami i gripach SDG ODI. Snabb to nie tylko rower dedykowany do wyścigów Enduro. Super agresywna geometria, lekka waga, duża wytrzymałość i jakość zawieszenia sprawia, że jest to uniwersalna maszyna kierowana do grawitacyjnych odmian kolarstwa górskiego, jaką możemy sobie wyobrazić. To esencja MTB!