Hej! #mtbxcpl jest na Google News - kliknij tu i bądź na bieżąco z tym, co słychać w kolarstwie!
REKLAMA
Informacja prasowa
Szokowanie “przegiętym” designem, „patentami” czy „systemami” skreśliliśmy z naszej listy. Takie właśnie przesłanie przyświecało powstawaniu Snabba, bazującego na prostej i zarazem pięknej ramie, lekkiego, wytrzymałego i piekielnie szybkiego roweru. Wiele jego elementów, w tym charakterystyka ugięcia, jest inspirowanych platformą Fuzz – naszym flagowym rowerem do DH, który już zdążył dowieść swoich zalet na najtrudniejszych zjazdowych trasach świata. W zawieszeniu z ogniwem Horsta udało nam się połączyć cechy zapobiegające bujaniu, jak i osiągnąć takie krzywe charakterystyki, które uznajemy za idealne. Geometria ramy jest nowoczesna, z niskimi przekrokiem i środkiem ciężkości oraz długą górą i płaskim kątem główki. Wzięliśmy pod uwagę profil typowego klienta rowerów NS – twardego, jeżdżącego agresywnie i oczekującego od roweru ekstra wytrzymałości przez wiele lat. Równocześnie zbudowaliśmy rower, który zadowoliłby również naszych team riderów i który nie zawiedzie ich w dniu najważniejszych zawodów.
Snabb E udowodnił, że jest prawdziwą maszyną do ścigania się w enduro, więc nie mogliśmy powstrzymać się od stworzenia super lekkiej i high-endowej wersji. Rama Snabb Carbon jest prawie 500g lżejsza od jej aluminiowego odpowiednika. Projekt spędził wiele czasu w dziale R&D aby upewnić się, że nasz nowy produkt spełnia wszelkie standardy jakości i normy bezpieczeństwa. Mimo, że przykładaliśmy dużą uwagę do ciężaru, to mając w głowie niezawodność aluminiowego protoplasty, nie chcieliśmy, by Snabb Carbon był jedno sezonową karbonową wydmuszką.
Oprócz zaawansowanej technologicznie ramy rower cechują najlepsze części dostępne na rynku grawitacyjnym, włączając napęd Sram X1 1x11s z karbonową korbą, hamulce Guide RS i teleskopową sztycę “myk-myk” ze skokiem 150 mm. Dodatkowo rower złożony został na karbonowej kierownicy NS Bikes Monogram Plus z mostkiem Quantum Lite, szerszych obręczach Enigma Lite, światowej klasy siodełku SDG Circuit MTN z tytanowo aluminiowymi prętami i gripach SDG ODI. Snabb to nie tylko rower dedykowany do wyścigów Enduro. Super agresywna geometria, lekka waga, duża wytrzymałość i jakość zawieszenia sprawia, że jest to uniwersalna maszyna kierowana do grawitacyjnych odmian kolarstwa górskiego, jaką możemy sobie wyobrazić. To esencja MTB!
COMMENTS