Marketing i Social Media w kolarstwie [szkolenie]

HomeRóżności

Marketing i Social Media w kolarstwie [szkolenie]

SCOTT Test Tour 2014
Odkryj Sudety z Mouflon Tracks i Singletrack Glacensis
Mistrzostwa Polski w kolarstwie górskim 2018 [re-live]
Ekipa BikeLife przetestowała klasyka gatunku http magazyn…
Spotify – HRmax

Wszyscy powtarzają, że mamy aktualnie najlepszy okres w polskim kolarstwie od wielu lat. I nie chodzi tylko o odmieniany przez wszystkie przypadki sukces Michała Kwiatkowskiego. Chodzi o wszystko co się dzieje wokół dwóch kółek, o świetną koniunkturę. Jeśli tego odpowiednio nie wykorzystamy, to skorzystają inni. Na fali rozmów kuluarowych porozumieliśmy się w “branży” i razem z Polskim Związkiem Kolarskim oraz Markiem Tyńcem (XOUTED.COM) postanowiliśmy przeprowadzić bezpłatne szkolenia dla ludzi związanych z kolarstwem – przede wszystkim organizatorów oraz trenerów / szefów klubów kolarskich. Po co? Dość dobrze opisał to właśnie Marek na swoim blogu.

Wszyscy wiemy jak trudno dziś jest pozyskać sponsora. Nie jest jeszcze tak źle z barterem, ale uzyskanie wsparcia stricte finansowego to naprawdę nie lada wyczyn.

Program szkolenia obejmie takie kwestie:

  • Czy liczy się tylko poziom sportowy?
  • Marketing sportowy a sponsoring?
  • Identyfikacja wizualna zawodów / klubu
  • Strona internetowa – dla kogo i jaka?
  • Co to są Social Media i dlaczego są tak ważne?
  • Facebook czy Twitter a może oba?
  • Współpraca z samorządami
  • Jak pozyskać sponsora? (oferta, poszukiwania)
  • Przykłady złych praktyk
  • Przykłady dobrych praktyk
  • Praca z mediami – patronaty
  • Praca z mediami – komunikaty prasowe – jak pisać? kiedy i do kogo wysyłać?
  • Działania PR

Do czasu pierwszego szkolenia postaramy się zaprosić także tych organizatorów, którym się udało, by podzielili się dobrymi praktykami.

Aktualnie poszukujemy dogodnych terminów przeprowadzenia tego rodzaju szkoleń. Jeśli nie uda znaleźć ich w ciągu sezonu, to zapewne takie szkolenie / prezentacja odbędzie się podczas Konferencji Kalendarzowej pod koniec roku kalendarzowego.

[alert type=”e.g. block, error, success, info” title=””]Niestety powyższy pomysł to Prima Aprilis. Póki co…[/alert]

COMMENTS

DISQUS: 1