To już 3 lata…

HomeRóżności

To już 3 lata…

Kto by pomyślał. Trzy lata. Wszystko zaczęło się od w sumie spontanicznego pomysłu na kalendarz MTB na FB. Potem pojawiło się kilka klonów pomysłu, a my, bo w międzyczasie dołączył do mnie Tomek, szliśmy dalej. Po drodze były przygody z MTB.PL, potem prawie własny projekt czyli RockyRoads.net w wersji polskiej. Jak jednak życie pokazuje, nie tylko na tym przykładzie, nie ma co się bawić w spółki tylko trzeba robić swoje. Domenę zarejestrowałem długo przed tym, zanim pojawiła się strona. Z perspektywy czasu żałuję tylko jednego, że fanpage nazywa się tak, jak się nazywa – jego nazwa niewiele mówi o tym, o czym de facto piszemy.

A poniżej na pamiątkę pierwszy post opublikowany na fanpage.

[fb_embed_post href=”https://www.facebook.com/maratony.MTB.XC/posts/130854226978542″/]

Gdzie jesteśmy po trzech latach?

Samemu trudno oceniać, ale zawsze można podać parę suchych faktów:

  • fanpage ma ponad cztery tysiące fanów, w większości to miłośnicy kolarstwa górskiego w odmianie xcm, czasem xco. W większości amatorzy, ale samych zawodników też nie brakuje;
  • strona www w dzisiejszej postaci nie ma nawet roku. Wystartowała na początku marca 2013. Zerkając w CMS widzę ponad 500 wpisów. Prawie 150 tysięcy wizyt, niespełna 250 tysięcy odsłon i blisko 60 tysięcy unikalnych;
  • ponad to co mówią cyfry, cieszą wszystkie dyskusje które odbyły się na naszym fanpage. Cieszy, że wzbudzamy emocje, i że w mniej lub bardziej widoczny sposób mamy wpływ na to, czy i jak pewne rzeczy w polskim kolarstwie się dzieją;

Cele na kolejny rok?

  • budować dalej zasięg w mediach społecznościowych. Bez liczb. Bo nie chodzi o podwojenie liczby fanów w pół roku czy rok. Chcemy rosnąć naturalnie, organicznie. Nie kupujemy fanów na allegro :D
  • robić fajne rzeczy, dalej pisać, jeszcze więcej pisać i tak samo odważnie stawiać tezy
  • nie oglądać się na branżunię, która jak widać w znakomitej większości dalej nas ignoruje
  • chcielibyśmy pojawiać się regularnie na najciekawszych imprezach kolarskich nie tylko w Polsce. Osobiście, ale także jako patron medialny.

A czego Ty od nas oczekujesz w 2014 roku?

COMMENTS

DISQUS: 0