Jeszcze MTB czy już GRVL? Nowe opony do XC od Vittoria | PREMIERA

HomeSprzętCZĘŚCI i AKCESORIA

Jeszcze MTB czy już GRVL? Nowe opony do XC od Vittoria | PREMIERA

Hej! Na #mtbxcpl piszę o kolarstwie dzięki TOBIE!
Wspieraj mnie, żebym mógł dalej być blisko kolarstwa, robić relacje z zawodów, pisać i zarażać pasją.


Wspieraj Autora na Patronite

Postaw mi kawę na buycoffee.to

Vittoria wprowadziła cztery nowe modele opon do kolarstwa górskiego, których wyróżnikiem są nowe bieżniki, szeroki zakres zastosowania oraz oczywiście trwałość. To szerokie zastosowanie ociera się wręcz o kolarstwo gravelowe, bo coraz więcej ram rowerów gravelowych przyjmuje opony 2.1 cala a taki rozmiar mają najnowsze Terreno XC Trail i Peyote XC Trail.


Nowa seria Trail została zaprojektowana z myślą o różnych stylach jazdy — od szybkiego XC, przez ścieżkowe, aż po grawitację. Wszystkie nowe opony wykorzystują technologię Trail 4C tread, która łączy zoptymalizowane mieszanki gumy dla zmniejszenia oporów toczenia, maksymalizacji przyczepności i wydłużenia żywotności. Każdy model posiada lekką, pojedynczą warstwę 60 TPI oraz jest przystosowany do systemu tubeless.

Terreno XC Trail

29 × 2.1, 2.25, 2.4 cala; masa od 750 do 820g

Peyote XC Trail

29 × 2.1, 2.25, 2.4, 2.6 cala; masa od 790 do 960g

Torrente XC Trail

29 × 2.25, 2.4, 2.6 cala; masa od 820 do 910g

Mostro Trail

27.5” – (2.4, 2.6” – masa od 1030 do 1100g)

29” – (2.4, 2.6” – masa od 980 do 1150g)

Oprócz nowych modeli, Vittoria odświeżyła także istniejące serie opon takie jak Mezcal, Barzo, Syerra, Agarro, Martello i Mazza, wprowadzając bieżnik Trail 4C oraz 60 TPI do wersji 29 × 2.4”. Pojawiły się też brązowe ścianki jako lekka opcja oraz kompatybilność z e-MTB czyli w praktyce zwiększenie wytrzymałości.

Na stronie Vittoria pojawił się też fajny schemat podziału opon wg zastosowania oraz warunków:

Notatka powstała na podstawie informacji prasowej producenta.

Więcej na stronie: https://int.vittoria.com/collections/trail

#bezprzelewuzapublikację

// Paweł


Hej! #mtbxcpl jest na Google News - kliknij tu i bądź na bieżąco z tym, co słychać w kolarstwie!


REKLAMA

COMMENTS

DISQUS: 0