Hej! Na #mtbxcpl piszę o kolarstwie dzięki TOBIE!
Wspieraj mnie, żebym mógł dalej być blisko kolarstwa, robić relacje z zawodów, pisać i zarażać pasją.
Podobno jeszcze nie tak dawno temu dobry rower był w Polsce towarem pożądanym i budzącym zazdrość innych. Osobiście nie załapałem się (na szczęście) w te czasy, przyjmuję jednak tą teorię jako prawdę. Sytuacja nieco się zmieniła i dzisiaj możemy przebierać w szerokiej ofercie, na każdym pułapie cenowym, można więc liczyć, że każdy znajdzie coś odpowiedniego dla siebie. Podobna sytuacja nastąpiła w przeciągu ostatnich kilkunastu lub kilkudziesięciu lat w kwestii np. samochodów czy elektroniki, a tego typu przykładów można by pewnie wskazać więcej. Jednak tak w przypadku środków transportu, jak i smartfonów, a nawet sprzętu AGD można zauważyć pewne przemiany, jakie dokonują się w podejściu do klienta. Oczywiście rower, telefon oraz pralkę można dzisiaj kupić równie łatwo jak parę jeansów, ot wchodzimy do sklepu i wychodzimy z potrzebnym artykułem. Czasem jednak chcemy poczuć, że jesteśmy kimś więcej niż tylko kupującym warzywa w supermarkecie, że nabywamy coś wyjątkowego, szczególnie, kiedy wydajemy na to znaczną kwotę. Nic w tym dziwnego, między innymi na tym polega cała przyjemność z posiadania towaru klasy premium. Doskonałym przykładem takiej filozofii jest rozpoczęty niedawno projekt BMC Labs.
W ramach tej inicjatywy oferowany jest cały szereg różnych usług dostosowanych do potrzeb kolarskiej społeczności, w tym m.in. bikefitting, doradztwo i treningi. Pierwszym oficjalnie otwartym salonem jest krakowski Profidea BMC Lab. Jak zapowiada BMC Polska, w 2020 r. w niektórych dużych miastach pojawią się kolejne salony sieci BMC Labs.
Projekt BMC Labs łączy w sobie szereg zróżnicowanych usług skierowanych do fanów kolarstwa ze sportowym zacięciem. BMC Polska wskazuje, że podstawowym założeniem programu BMC Labs jest połączenie rowerów marki BMC Switzerland z usługami najlepszych w Polsce bikefitterów. W efekcie zainteresowane osoby mają zdecydowanie łatwiejszy dostęp do doradców posiadających ekspercką wiedzę i doświadczenie dotyczące wyboru i odpowiedniego dopasowania roweru.
„W BMC Labs wcielamy w życie wartości stojące za marką BMC. Przywiązanie do jakości i nawet najmniejszych szczegółów przekłada się tutaj na kompleksowe podejście do klienta. Formuła projektu nie jest sztywno ograniczona. Lista oferowanych usług to nie tylko mający coraz większe znaczenie dla pasjonatów kolarstwa profesjonalny bikefitting, ale też inne formy wsparcia. Chodzi m.in. o testy rowerów BMC, konsultacje z fizjoterapeutami i trenerami, a także wspólne treningi” – mówi Krzysztof Spławski, menedżer ds. sprzedaży i produktów w BMC Polska.
Profidea BMC Lab w Krakowie
Pierwszym oficjalnie otwartym w ramach projektu BMC Labs salonem jest – zlokalizowany w Krakowie – Profidea BMC Lab, którego działalność zainaugurowano 25 października 2019 r.
„Profidea BMC Lab powstał z myślą o tych wszystkich klientach, którzy cenią sobie profesjonalizm i możliwość spokojnej rozmowy. Stworzyliśmy taką nową przestrzeń spotkań kolarskich, aby nawet najbardziej wymagający klienci czuli się komfortowo, opowiadając przy kawie o swoim wymarzonym rowerze” – mówi Tamara Górecka-Werońska, pierwsza w Polsce bikefitterka i założycielka inicjatywy Profidea dla Kobiet.
Jak wyjaśnia założyciel Profidea Bike Lab, Paweł Weroński, w krakowskim salonie można liczyć na całkowicie indywidualne i zarazem kompleksowe podejście.
„Dlaczego BMC? To marka, do której jesteśmy sami w 100 proc. przekonani. BMC to szwajcarska precyzja, dokładność i styl. To jedna z najlepszych marek na rynku” – wskazuje Paweł Weroński.
Miałem okazję osobiście uczestniczyć w otwarciu pierwszej takiej placówki w naszym kraju, dlatego mogę potwierdzić, że rzeczywiście widać tutaj znaczącą różnicę w stosunku do tradycyjnego „sklepu rowerowego”. Zapomnijcie o szczelnie wypełnionych rowerami pomieszczeniach, przez które ciężko się czasem przecisnąć. Zamiast tego cały salon został urządzony niezwykle elegancko i przestronnie, a gościa otaczają pozostające w półcieniu rowery ulokowane na ścianach. Robi wrażenie i zdecydowanie w tym miejscu można poczuć się jak „poważny” klient, który wie po co przyszedł i otrzyma rzetelną obsługę oraz pomoc.
Z zapowiedzi BMC Polska wynika, że projekt BMC Labs będzie rozszerzany w przyszłości także na inne regiony Polski. Wstępne plany zakładają otwarcie w 2020 r. kolejnych salonów w dużych miastach. Być może BMC stanie się odpowiednikiem urządzeń spod znaku nadgryzionego jabłka w świecie rowerów…
COMMENTS