Jedenasta edycja Maratonów Rowerowych Cyklokarpaty w Mieście Szkła za nami

HomeINFORMACJE PRASOWE

Jedenasta edycja Maratonów Rowerowych Cyklokarpaty w Mieście Szkła za nami

Hej! Na #mtbxcpl piszę o kolarstwie dzięki TOBIE!
Wspieraj mnie, żebym mógł dalej być blisko kolarstwa, robić relacje z zawodów, pisać i zarażać pasją.


Wspieraj Autora na Patronite

Postaw mi kawę na buycoffee.to

Pogoda postanowiła pokazać swoje najlepsze oblicze i – jak na końcówkę lata przystało – każdy uczestnik zawodów Cyklokarpaty ścigał się w przyjemnej, ciepłej i słonecznej aurze.

Szybkie, interwałowe trasy dostarczyły wszystkim nie tylko niezapomnianych sportowych wrażeń, ale także widoków na przepiękne, podkarpackie krajobrazy.

Organizatorzy, wsłuchując się w opinie zawodników, zapewnili dodatkowe oznakowanie wyścigu. W miejscach newralgicznych stanęły wielkie banery z informacją o przebiegu trasy dla poszczególnych dystansów. Jak zwykle do wyboru były cztery dystanse o zróżnicowanym stopniu trudności. Hobby w Krośnie (28,5 km) wybrało 201 zawodników, z których najlepsi okazali się Hubert Dudzik z Java – Woda Alkaliczna (czas: 01:13:37), Łukasz Turek z Nowy Styl Group Cycling Team (strata: +00:02:19) oraz Krzysztof Gierczak ze ZRYW BUSZKOWICZKI (strata: +00:06:00). Najszybsze kobiety na tym dystansie to Dominika Żurek z Klubu Kolarskiego Jeżowe MTB (czas: 01:27:59), Joanna Głowacka z ROWEROMANIA Sanok (strata: +00:01:46) oraz Julia Jez z Jedlicze Team (strata: +00:12:04).

W wyścigu na dystansie Mega (46,4 km) wzięło udział 130 osób. Zwycięzcami zostali Paweł Galik (czas: 02:00:49), Mateusz Woźniak z Synergy Racing Team (strata: +00:02:20) oraz Andrzej Kruszec z Restauracji Augusta Kraków 0RH- (strata: +00:03:06). Wśród kobiet triumfowały Marianna Wyszyńska-Tyniec z UKS Zawojak-Zawoja (czas: 02:46:02), Klaudia Powroźnik z BARAN CYCLING TEAM (strata: +00:03:32) oraz Janina Nawój z ROWEROMANIA Sanok (strata: +00:04:34).

Dystans Giga, który w Krośnie wniósł 64,3 km, wybrało 37 uczestników, w tym jeden zawodnik licencjonowanej kategorii Elita. W Giga open najlepsi okazali się Albert Głowa z JMP.race (czas: 02:47:43), Paweł Chrząszcz z KSPO Dentinea 1A (strata: +00:04:52) oraz Michał Matłosz z Bikeshop Rzeszów (strata: +00:08:28). Kategorię Elita Giga Open wygrał Mateusz Rejch z Serwisu Bajka (czas: 02:47:57).

Miłośnicy jazdy rekreacyjnej mogli wziąć udział w wyścigu na dystansie Family o długości 12,7 km, zaś dzieci – w Kids Race organizowanym na terenie miasteczka zawodów. Sponsorem kolarskich nagród rzeczowych (worko-plecaków i bidonów) dla najmłodszych uczestników był producent wody Jurajska. Ponadto wszyscy zawodnicy, którzy znaleźli się na podium, odebrali bukieciki kwiatów ufundowane przez kwiaciarnię “U Wioli” z Krosna.

W miasteczku zawodów swoje stoisko miała firma Rojax, w której ofercie znajdują się przeróżne akcesoria rowerowe. Chwalony przez wszystkich uczestników posiłek regeneracyjny zaserwowany został przez Zdrowy Projekt. Tradycyjnie w biurze zawodów można było wydrukować dyplom i naklejkę na medal za wyścig bieżący, jak również jego historyczne edycje (dyplomy są również dostępne do pobrania i wydruku na stronie internetowej https://system.timedo.pl/pl/publiczny/wyniki).

Ostatnia edycja Maratonów Rowerowych Cyklokarpaty odbędzie się 28 września 2019 r. w Rzykach. Zapraszamy do zapisów: https://system.timedo.pl/panelCK/pl/

Partnerami wydarzenia były Województwo Podkarpackie i Miasto Krosno. Bezpłatne zawody rowerowe Cyklokarpaty Kids Race zrealizowane zostały przy pomocy finansowej Miasta Krosna. Uczestnicy poruszali się po terenach Nadleśnictw: Kołaczyce i Strzyżów.

Sponsorzy: SISU Sport, ALE – Active Life Energy, Deli Tire, CST Tires, Domicela

Partnerzy: Lasy Państwowe, Jurajska, Trezado, Zdrowy Projekt, Fenwicks

Patroni medialni: TVP3 Rzeszów, Polskie Radio Rzeszów, Radio Kraków, #mtbxcpl, bikeBoard, bikeworld.pl, Harda Horda

Maratony Rowerowe Cyklokarpaty:
https://cyklokarpaty.pl
https://www.facebook.com/cyklokarpaty


Hej! #mtbxcpl jest na Google News - kliknij tu i bądź na bieżąco z tym, co słychać w kolarstwie!


REKLAMA

COMMENTS

DISQUS: 0