Sunringle Black Flag PRO SL 29″

HomeSprzętCZĘŚCI i AKCESORIA

Sunringle Black Flag PRO SL 29″

Hej! Na #mtbxcpl piszę o kolarstwie dzięki TOBIE!
Wspieraj mnie, żebym mógł dalej być blisko kolarstwa, robić relacje z zawodów, pisać i zarażać pasją.


Wspieraj Autora na Patronite

Postaw mi kawę na buycoffee.to

Pokaż mi swoje koła a powiem Ci jakim jesteś kolarzem ;) W sumie można tak powiedzieć, moim zdaniem budowa dobrego roweru powinna zaczynać się od dobrych kół. Misterny zwrot dobrych należy rozumieć, że chodzi o koła dobre dla Ciebie. Czy najdroższe koła zawsze będą najlepsze? Oczywiście, że nie sprzęt zawodniczy dla amatora może okazać się sprzętem „zawodzącym”. Natomiast jeśli naprawdę reprezentujesz solidny poziom, kable na nogach się zgadzają i czujesz, że czegoś jeszcze brakuje no to możesz zacząć bezdenną inwestycje w coraz to lepsze koła ;)

 

 

Możesz też wybrać gotowe rozwiązania jakim są koła Sunringle Black Flag PRO SL (strasznie długa ta nazwa ;) ) Po pierwsze wyciągasz set z kartonu i jesteś gotowy do jazdy na bezdętce bo masz i wentyle i taśmę i mleko i wszelkie przejściówki na różne standardy osi. Podnosisz koła i czujesz, że lekkie, macasz i czujesz że sztywne. Najfajniejsze jest to, że po założeniu do roweru te wrażenia są jeszcze bardziej potęgowane. W naszej redakcji te koła ujeżdżały dwie osoby, które na co dzień używają kół DT Swiss XR1501 Spline One, jedna w HT druga w Fullu. Mimo, że spline’y są całkiem niezłymi kołami to jeśli chodzi o sztywność i kulanie się zostały zmiażdżone przez Sunringle. Warto zaznaczyć, że rynkowo koła są mniej więcej w tej samej cenie – 3299 zł. Dla mnie największym zaskoczeniem był efekt „odbijania” po złożeniu się w zakręcie. Rower niemal odbijał jak „wańka wstańka” To dotychczas chyba najlepszy zestaw kół na jakim było dane mi jeździć, co prawda producent nigdzie nie podaje wagi maksymalnej użytkownika, ale czuje że jeśli chcesz się cieszyć dłużej z tych kół to nie pozwalaj sobie na więcej niż 80-85 kg. Wymiary obręczy to: Szerokość zewnętrzna 23 mm, w środku 19 mm, a ich wysokość to 21,5 mm.

 

 

Krótka specyfikacja techniczna dystrybutora:

Technologia obręczy: NOTUBES BST
Szerokość obręczy: 23mm
Dostępne rozmiary: 26″, 27,5″ lub 29″
Piasty: uszczelniane łożyska maszynowe, proste szprychy, aluminiowe osie
Oś przedniej piasty (opcjonalne adptery): QR 9mm, QR15, 20mm Thru-Axle
Oś tylnej piasty (opcjonalne adptery): QR 135mm, 135×12, 142×12
Szprychy: Wheelsmith (proste płaszczone)
Nyple: Wheelsmith (aluminiowe)
Ilość otworów w obręczy: 28
Zaciski: Cro-Mo
Waga kompletu: 1450g (26″), 1545g (27,5″), 1600g (29″)
Zastosowanie: XC/Trail

Dodatkowo w zestawie z kołami: komplet zacisków QR, komplet wentyli do obręczy STR, taśma umożliwiająca zamontowanie opony tubless lub tubless ready (na obręczach), adaptery piasty przedniej (QR 9mm, QR15, 20mm Thru-Axle) oraz tylnej (QR 135mm,142×12), zapasowe szprychy i nyple

 


Hej! #mtbxcpl jest na Google News - kliknij tu i bądź na bieżąco z tym, co słychać w kolarstwie!


REKLAMA

COMMENTS

DISQUS: 0