Hej! Na #mtbxcpl piszę o kolarstwie dzięki TOBIE!
Wspieraj mnie, żebym mógł dalej być blisko kolarstwa, robić relacje z zawodów, pisać i zarażać pasją.
Według najnowszych badań Instytutu Badawczego IPC z marca 2015, KROSS to najbardziej rozpoznawalna firma rowerowa w Polsce. W spontanicznym teście znajomości marki, aż 11,8% ankietowanych wskazało właśnie polskie przedsiębiorstwo. Ten wynik zagwarantował mu pozycję lidera w branży rowerowej, przed takimi markami jak Giant (9,9% wskazań) oraz Romet (8,1%). Jest to awans w stosunku do roku ubiegłego, gdy KROSS zajął 2. miejsce w rankingu rozpoznawalności.
Produkty marki KROSS są najchętniej wybierane przez mężczyzn (79,7% klientów) oraz osoby młode, grupy wiekowe 18-24 oraz 25-34 stanowią łącznie aż 72,9% wszystkich użytkowników rowerów firmy. Większość osób wybierających KROSS posiada wykształcenie ponadgimnazjalne ogólnokształcące (45,8%) oraz wyższe 27,1%. Respondenci w ubiegłym roku zdecydowanie częściej kupowali rowery nowe (78%) niż używane (22%).
Doskonała rozpoznawalność marki KROSS jest wynikiem, z jednej strony przywiązania marki do wysokiej jakości produktów, z drugiej konsekwentnie realizowanej strategii marketingowej oraz promocyjnej firmy. Zaufanie konsumentów do rowerów KROSS budowane jest nieprzerwanie od 25 lat, dzięki sile innowacji i pasji pracowników przedsiębiorstwa.
KROSS to lider rynku rowerowego w Polsce, ale również jeden z największych producentów w Europie – obecnie rowery marki są dostępne w 43 krajach na całym świecie. KROSS inwestuje w rozwój polskiego kolarstwa, m.in. sponsorując własną drużynę MTB Kross Racing Team, barwy której reprezentuje m.in. wicemistrzyni olimpijska Maja Włoszczowska.
COMMENTS