Hej! Na #mtbxcpl piszę o kolarstwie dzięki TOBIE!
Wspieraj mnie, żebym mógł dalej być blisko kolarstwa, robić relacje z zawodów, pisać i zarażać pasją.
Vittoria wprowadziła cztery nowe modele opon do kolarstwa górskiego, których wyróżnikiem są nowe bieżniki, szeroki zakres zastosowania oraz oczywiście trwałość. To szerokie zastosowanie ociera się wręcz o kolarstwo gravelowe, bo coraz więcej ram rowerów gravelowych przyjmuje opony 2.1 cala a taki rozmiar mają najnowsze Terreno XC Trail i Peyote XC Trail.
Nowa seria Trail została zaprojektowana z myślą o różnych stylach jazdy — od szybkiego XC, przez ścieżkowe, aż po grawitację. Wszystkie nowe opony wykorzystują technologię Trail 4C tread, która łączy zoptymalizowane mieszanki gumy dla zmniejszenia oporów toczenia, maksymalizacji przyczepności i wydłużenia żywotności. Każdy model posiada lekką, pojedynczą warstwę 60 TPI oraz jest przystosowany do systemu tubeless.


Terreno XC Trail
29 × 2.1, 2.25, 2.4 cala; masa od 750 do 820g


Peyote XC Trail
29 × 2.1, 2.25, 2.4, 2.6 cala; masa od 790 do 960g


Torrente XC Trail
29 × 2.25, 2.4, 2.6 cala; masa od 820 do 910g


Mostro Trail
27.5” – (2.4, 2.6” – masa od 1030 do 1100g)
29” – (2.4, 2.6” – masa od 980 do 1150g)
Oprócz nowych modeli, Vittoria odświeżyła także istniejące serie opon takie jak Mezcal, Barzo, Syerra, Agarro, Martello i Mazza, wprowadzając bieżnik Trail 4C oraz 60 TPI do wersji 29 × 2.4”. Pojawiły się też brązowe ścianki jako lekka opcja oraz kompatybilność z e-MTB czyli w praktyce zwiększenie wytrzymałości.
Na stronie Vittoria pojawił się też fajny schemat podziału opon wg zastosowania oraz warunków:

Notatka powstała na podstawie informacji prasowej producenta.
Więcej na stronie: https://int.vittoria.com/collections/trail
#bezprzelewuzapublikację
// Paweł




COMMENTS