Rowery górskie Liv Lurra do zabawy nie tylko na singletrackach, ale w każdym terenie! | PREMIERA

HomeSportSprzęt

Rowery górskie Liv Lurra do zabawy nie tylko na singletrackach, ale w każdym terenie! | PREMIERA

Hej! Na #mtbxcpl piszę o kolarstwie dzięki TOBIE!
Wspieraj mnie, żebym mógł dalej być blisko kolarstwa, robić relacje z zawodów, pisać i zarażać pasją.


Wspieraj Autora na Patronite

Postaw mi kawę na buycoffee.to

Liv, firma zajmująca się propagowaniem kolarstwa wśród kobiet, wprowadziła dziś serię Lurra, nowy rower górski ze stopu aluminium klasy ALUXX SL. Stworzony z myślą o wyczynowej jeździe w terenie, pokonywaniu stromych podjazdów na singletrackach i szybkich, krętych zjazdów, Lurra oferuje dedykowaną geometrię ramy dla kół 27,5-cala w rozmiarze XS oraz 29-calowe koła dla rozmiarów ramy S, M i L.


„Lurra została zaprojektowana dla rowerzystek, które preferują odważną jazdę połączoną z prostotą hardtaila, ale chcą jednocześnie wygody oferowanej przez rower górski z pełnym zawieszeniem” – powiedziała Ludi Scholz, Liv Global Off-road Category Manager. „Rowerzystki oczekujące osiągów uznają ten rower za wszechstronny, dający możliwość dobrej zabawy i czerpania radości z jazdy na szlakach, dzięki progresywnej geometrii i specyfikacji oferującej doskonały stosunek jakości do ceny”.

Stworzony do wspinaczki

Lekka aluminiowa rama Lurry ma stromy kąt rury podsiodłowej, zaprojektowany w celu lepszego wykorzystania siły pedałowania, zwiększając wydajność i prędkość na podjazdach oraz na płaskich odcinkach. Kąt główki ramy 66 stopni i długość dolnych widełek wynosząca 438 mm, przyczyniają się do stabilnej jazdy, ale również zwinnego stylu prowadzenia.

Budzący zaufanie

Dzięki 130-milimetrowemu przedniemu zawieszeniu i opuszczanej sztycy Lurra ułatwia pokonywanie przeszkód i technicznych singletracków. Lurra jest również przystosowana do jazdy bezdętkowej, dając możliwość jazdy na niższym ciśnieniu, co zapewnia dodatkową przyczepność i kontrolę na korzeniach, skałach i w koleinach.

Gotowy na przygodę

Lurra została stworzona na pełne przygód dni w siodle. Jest wyposażona w mocowania na dwa koszyki na bidon, a dodatkowe mocowania na spodzie górnej rury umożliwiają kolarkom dodanie małej torby na sprzęt do przechowywania narzędzi. Rower ma również wewnętrzne prowadzenie przewodów, które zapewnia schludny wygląd i chroni przed żywiołami.

Producent, marka Liv, przygotowała też szereg odpowiedzi na pytania, które mogą pojawić się w kontekście nowego modelu:

Dla kogo przeznaczona jest seria Lurra?

Lurra została zbudowana dla rowerzystek nastawionych na wydajność, które preferują prostotę hardtaila, gdy chcą pokonywać podjazdy na singletracku i szybko pokonywać szybkie, płynne zjazdy.

Dlaczego Liv stworzył serię Lurra?

Wraz z ciągłym wzrostem udziału kobiet w kolarstwie górskim, zwłaszcza w segmencie trailowym, chcieliśmy dostarczyć niedrogi, wszechstronny, wytrzymały i najwyższej jakości produkt, który charakteryzowałby się progresywną geometrią trailową i pakietem specyfikacji porównywalnym z rowerem trailowym z podwójnym zawieszeniem. Lurra została zaprojektowana tak, aby spełnić wymagania i oczekiwania współczesnych rowerzystek górskich, które chcą rozwijać swoje umiejętności i pokonywać trudny teren. Dodatkowo, uchwyty na dwa bidony oraz dodatkowe uchwyty na spodzie górnej rury do zamocowania małej torby na narzędzia pozwalają rowerzystkom na wydłużenie przygód, zarówno podczas dłuższych wycieczek po szlakach, jak i wypraw bikepackingowych.

Jakie są najważniejsze cechy tego roweru?

Lekka, aluminiowa rama roweru Lurra charakteryzuje się stromym kątem rury podsiodłowej, zaprojektowanym w celu zoptymalizowania wysiłków rowerzysty, zwiększenia jego wydajności i prędkości na podjazdach i w płaskim terenie. Kąt główki ramy wynoszący 66 stopni i widełki łańcuchowe o długości 438 mm zapewniają stabilną, ale pełną zabawy, podczas gdy 130 mm amortyzacja przednia i wspornik siodła typu dropper ułatwiają pokonywanie przeszkód i technicznego terenu na singletrackach. Uchwyty w dolnej części górnej rury umożliwiają rowerzystom dodanie małej torby na narzędzia.

Jak Lurra wypada w porównaniu z Tempt lub Embolden?

Lurra może pochwalić się 130 mm skoku w porównaniu do 100 mm w Tempt, co sprawia, że Lurra jest przystosowana do jazdy w bardziej technicznym terenie, podczas gdy Tempt może pasować bardziej do stylu jazdy typu cross-country. Zarówno w Lurrze, jak i w Embolden znajdziemy 130 mm przedniego zawieszenia, ale Lurra została zaprojektowana dla rowerzystek, które preferują wydajne pedałowanie i szybkość hardtaila. Embolden posiada 120 mm skoku z tyłu dla rowerzystek poszukujących dodatkowych możliwości, jakie oferuje rower z pełnym zawieszeniem.

Po za tym rama w modelach Lurra wykorzystuje wyższej klasy technologię ALUXX SL, natomiast ramy modeli Tempt i Embolden zbudowane są w technologii ALUXX.

Jak ten rower jest „zaprojektowany dla kobiet”?

Aby zapewnić idealną geometrię dla większości kobiet, Liv polega na dziesięcioleciach doświadczeń swojego zespołu inżynierów. Każdy rozmiar Lurry jest specjalnie dopasowany z wykorzystaniem wyłącznie danych dotyczących wymiarów ciała kobiet i specyfiki ich jazdy. Liv wybiera komponenty, które uzupełniają każdy rozmiar ramy i pasują do przeznaczenia roweru, aby zapewnić jak najbardziej zbliżone do idealnego dopasowanie od pierwszej jazdy.

Jakie rozmiary są dostępne w serii Lurra?

Lurra oferuje dedykowaną geometrię ramy dla 27,5-calowych kół w rozmiarze XS oraz 29-calowych kół dla ram w rozmiarach S, M i L.

Seria Lurra będzie dostępna w lutym 2023 roku. Dowiedz się więcej na stronie www.liv-cycling.com.


Hej! #mtbxcpl jest na Google News - kliknij tu i bądź na bieżąco z tym, co słychać w kolarstwie!


REKLAMA

COMMENTS

DISQUS: 0