Hej! Na #mtbxcpl piszę o kolarstwie dzięki TOBIE!
Wspieraj mnie, żebym mógł dalej być blisko kolarstwa, robić relacje z zawodów, pisać i zarażać pasją.
TPK Strava Challenge powstała z inicjatywy Łukasza Różańskiego, który jest odpowiedzialny za marketing, promocję oraz media społecznościowe trójmiejskiej marki BIKE BY SG produkującej biodegradowalną chemię rowerową.
Jak sam mówi: „Kreatywna promocja marki w obecnych czasach jest niezbędna, aby nie dać się stłamsić globalnym gigantom. Sztampowe działania już od dawna są promocyjnym strzałem w stopę, dlatego wraz z BIKE BY SG wyszedłem z inicjatywą do lokalnych, kolarskich firm, aby zaktywizować pomorskich zawodników i zrobić ciekawe wyzwanie ;) Odzew przerósł moje oczekiwania. Otrzymałem wiele pozytywnych wiadomości zwrotnych i postanowiłem zacząć działać. Zachęcam wszystkich rowerzystów z Trójmiasta i okolic do zabawy. Zachęcam także do obserwowania strony na portalu Facebook – TPK Strava Challenge. To tam znajdziecie wszystkie niezbędne informacje.”
Celem imprezy jest popularyzacja zdrowego stylu życia, wprowadzenie nutki rywalizacji, promocja lokalnych marek kolarskich oraz działania charytatywne – pomoc zwierzętom w schroniskach.
Zasady zabawy są bardzo proste.
- Należy dołączyć do grupy na Stravie – TPK Strava Challenge
- Przejechać dany segment w wyznaczonym przez organizatora terminie.
- Nagrody wygrywa najlepsza kobieta oraz najlepszy mężczyzna. Dodatkowo spośród wszystkich uczestników danego etapu rozlosowujemy 6 nagród od wszystkich firm.
W akcję zaangażowały się pomorskie marki:
- BIKE BY SG – producent biodegradowalnej chemii rowerowej;
- ROCDAY– producent odzieży sportowej;
- HERO – skarpety kolarskie wykonane z najwyższej jakości tkaniny oddychającej i elastycznej;
- MAD PIG – błotniki rowerowe skrojone na miarę Twoich potrzeb;
- 3biker – koszulki kolarskie z oryginalnym designem i wysoką jakością zaprojektowane dla pasjonatów kolarstwa;
- Traczer/Dolina Noteci – producent pełnowartościowych posiłków dla zwierząt;
Co jest ważne – wygrywa nie tylko człowiek, ale także zwierzaki. Dzięki współpracy z Igorem Traczem oraz firmą Dolina Noteci na koniec akcji wybierzemy wspólnie jedno schronisko, które otrzyma 300 puszek karmy.
Kluczowe kwestie związane z TPK Strava Challenge:
- wyzwanie składa się z 6 etapów,
- każdy etap będzie nosił nazwę jednego z Organizatorów,
- każdy etap trwa 7 dni,
- udział jest oczywiście bezpłatny,
- aby uczestniczyć w wyzwaniu należy dołączyć do grupy na Stravie.
Ruszamy w poniedziałek 7 czerwca. Pierwszy etap organizowany jest przez firmę BIKE BY SG. GPX, segment można pobrać z linku: https://we.tl/t-DOrUwir07r
Więcej informacji znajdziesz na Facebook’u – TPK Strava Challenge.
COMMENTS