Nowy MYK-MYK do XC od PRO

HomeSprzęt

Nowy MYK-MYK do XC od PRO

Hej! Na #mtbxcpl piszę o kolarstwie dzięki TOBIE!
Wspieraj mnie, żebym mógł dalej być blisko kolarstwa, robić relacje z zawodów, pisać i zarażać pasją.


Wspieraj Autora na Patronite

Postaw mi kawę na buycoffee.to

W gamie produktów firmy PRO byliśmy przyzwyczajeni do droppera z rodziny Koryak. Od teraz sprawa się delikatnie zmienia.

Dziś ma swoją premierę sztyca myk-myk Tharsis. Będzie ona przeznaczona do ścigania, o czym świadczy zmniejszony do 100 mm skok. Dostępna będzie w rozmiarze 27,2 / 30,9 i 31,6 mm. Sztyca będzie wykonana z aluminium, a śruby mają być tytanowe. Całkowita długość sztycy to 400 mm, a waga podana przez producenta to 415 g. To oznacza, że będzie o około 15% lżejsza od znanego już Koryaka.

Rodzina sztyc Koryak zostaje także uzupełniona o rozmiar 34,9 mm i skok 150 mm. Obu sztyc można spodziewać się w sprzedaży w październiku.

Kierownice Tharsis do XC

Granica między rowerem XC, a Trail zaciera się coraz bardziej i właśnie do tych najbardziej progresywnych rowerów będą dedykowane nowe komponenty serii Tharsis.

PRO zaprezentowało karbonowe kierownice Tharsis 3Five (średnica mocowania 35 mm) w pięciu wariantach o różnym gięciu i wzniosie: Flat, Top Flat, Mini Rise, Rise, High Rise. Poniżej tabela z rozpiską każdego modelu. Razem z kierownicami pojawiają się dedykowane dla nich mostki o długości od 60 do 100 mm.

E – kokpit dla E- bike

Po ostatniej premierze nowego silnika od Shimano, PRO idzie za ciosem i pokazuje swój kokpit dedykowany dla rowerów elektrycznych. Koryak E-PERFORMANCE. Mostek zintegrowany z kierownicą wygląda bardzo futurystycznie, szczególnie gdy w centralnym miejscu został umieszczony wyświetlacz od Shimano Steps.

Kokpit wykonany jest tak by był maksymalnie ergonomiczny, do tego kierownica ma aż 800 mm szerokości i co ważne, została wykonana z karbonu. Przy okazji tej premiery, PRO zdecydowało się także wypuścić gripy dedykowane rowerom elektrycznym.


Hej! #mtbxcpl jest na Google News - kliknij tu i bądź na bieżąco z tym, co słychać w kolarstwie!


REKLAMA

COMMENTS

DISQUS: 0