Hej! #mtbxcpl jest na Google News - kliknij tu i bądź na bieżąco z tym, co słychać w kolarstwie!
REKLAMA
Nowy Jekyll jest gotowy na wszystko. Gotowy do manewrowania po rytmicznych singlach, technicznych rock gardenach i stromych urwiskach. Gotowy na ostrą jazdę, ciasne wejścia w zakręty, podjeżdżanie jeszcze łatwiej, niż kiedykolwiek. Mówiąc wprost, nowy Jekyll to bestia gotowa na ściganie i wygrywanie. Stworzyliśmy go od podstaw z myślą o dominacji w kategorii enduro race. W enduro liczą się małe detale, dopracowane, współgrające ze sobą jak orkiestra wiedeńska – wybór lepszej linii przejazdu, ostrzejsze wejście w zakręt, późniejsze hamowanie, zyskujesz setne sekundy na każdym małym fragmencie, na każdym odcinku specjalnym.
Dlatego nowy Jekyll jest tak fantastycznym rowerem enduro – to mnóstwo małych ulepszeń, które zapewniają dużą przewagę. Bezkompromisowa gra ma swoje imię – to Ai, Asymetryczna Integracja. Ai zapewnia jedne z najkrótszych widełek tylnego koła i oferuje zarazem więcej miejsca na szeroką oponę, niż standard Boost. W połączeniu z mocniejszą i sztywniejszą konstrukcją koła o równym zaplocie szprych, nowy Jekyll oferuje zwinność i przyczepność, którą musisz sam sprawdzić, by uwierzyć. To nie magia, to nauka.
W miejsce nietypowego tłumika poprzedniego Jekylla wprowadziliśmy Gemini, efekt współpracy inżynierów Cannondale‘a i uznanego producenta amortyzacji, Fox Racing Shox. Gemini oznacza technologię zmiany skoku w tradycyjnym tłumiku powietrznym, dokonywaną w czasie jazdy, wygodnie za pomocą manetki, bez użycia narzędzi.
Tryb HUSTLE – utrzymuje rower wyżej w skoku; sam skok jest krótszy, bardziej dynamiczny. Tryb Hustle idealnie sprawdzi się na singlach, w czasie podjazdów i na odcinkach, gdzie musisz ostro przyspieszać.
Tryb FLOW – idealny do zjazdów, oferuje pełen skok amortyzacji i łagodne tłumienie. Przyda się w starciu z najtrudniejszymi odcinkami prowadzącymi w dół.
Lata doświadczeń pozwoliły wypracować geometrię roweru enduro, która po prostu zawsze się sprawdza. Jekyll świetnie balansuje w obszarze perfekcji, nosząc kilka istotnych cech:
- Idealny kąt sztycy, umieszczający kolarza bardziej nad pedałami, podnosząc skuteczność pedałowania nie tylko na podjazdach.
- Płaski kąt główki ramy o wartości 65 stopni, zapewniający maksimum kontroli i pewności na nawet najbardziej stromych sekcjach.
- Duża prędkość wymaga stabilności. Idealne połączenie kąta główki i zasięgu przedniego trójkąta (parametr Reach) wydłuża przód Jekylla, ułatwiając kontrolę nad kierunkiem jazdy.
Pozostałe cechy:
- Karbonowy popychacz tłumika w każdym modelu!
- Osie typu LockR zapewniają sztywność i stabilność.
- Piasty przednie w standardzie Boost (110x15mm) w każdym widelcu.
- Koła tylne Boost Ai – połączenie dwóch standardów, osi tylnej 148×12 mm i unikalnego koła typu Ai – jest sztywniej niż kiedykolwiek!
- Możliwość skonfigurowania własnego prowadzenia przewodów wewnątrz ramy.
- Wersje karbonowe z materiału BallisTec Carbon, wersje aluminiowe ze stopu SmartForm C1
Szczegółowa specyfikacja wszystkich modeli znajduje się na stronie oficjalnego dystrybutora.
Poznaj nowego Triggera. Zdobywaj góry przez cały rok! Zaprojektowany od nowa z wykorzystaniem technologii Gemini z ogranicznikiem skoku, asymetrycznym napędem i tylnym kołem i z geometrią dopracowaną pod kątem spędzania całych dni w siodle. Trigger powstał, by zaspokoić oczekiwania tych, którzy robią coś dobrze albo wcale!
Kategoria: All-Mountain
Skok: 145 mm tył / 150 mm przód
Cel: Epickie jazdy w górach
Tylko dzięki wykorzystaniu technologii Ai mogliśmy stworzyć krótki tylny trójkąt ramy (420 mm), zarazem sztywny i bezkompromisowy. Niesamowita zwinność, przyczepność, sztywniejsze i bardziej wytrzymałe tylne koło i dużo miejsca dla dużych, zabłoconych opon – to wszystko w jednym pakiecie, dzięki Ai.
- Amortyzator Gemini – stworzone we współpracy z firmą Fox Shox, system Gemini dodaje funkcję skracania skoku do najlepszego tłumika tylnego, jaki znamy. W czasie jazdy rider może wybrać specjalny tryb pracy, o bardziej stromej charakterystyce ugięcia i krótszym skoku – w sam raz na techniczne i bardziej rytmiczne sekcje, podjazdy i łagodnie nachylone trawersy.
- 145 mm pełnego skoku w trybie Flow, 115 mm skróconego skoku w trybie Hustle
- Funkcja jest dodatkiem do zwykłego tłumika Fox, nie stanowi radykalnej modyfikacji.
- Normalna konfiguracja amortyzacji, w tym twardości i parametrów tłumienia, jak w przypadku każdego innego tłumika Fox.
- Ograniczenie skoku zmniejsza objętość komory powietrznej, ale nie usztywnia tłumienia kompresji, jak ma to miejsce w innych konstrukcjach; niezależnie od trybu pracy zawieszenie pozostaje tak samo aktywne.
- Każda regulacja tłumika działa w obu trybach, Hustle i Flow
Geometria W Punkt – zapewnia stabilność, której oczekujesz od roweru all mountain z płaskim kątem główki oraz zwrotność i szybkość, gwarantowane przez krótkie tylne widełki w technologii Ai.
- Kąt główki 66 stopni.
- Długi przedni trójkąt.
- Zaprojektowane z myślą o szerokich kierownicach i krótkich mostkach, oferujących maksimum kontroli.
- Najkrótsze tylne widełki w kategorii (420 mm), dzięki napędowi Ai.
- Stromy kąt sztycy usprawnia pedałowanie.
Pozostałe cechy:
- Karbonowy popychacz tłumika w każdym modelu!
- Osie typu LockR zapewniają sztywność i stabilność.
- Piasty przednie w standardzie Boost (110x15mm) w każdym widelcu.
- Koła tylne Boost Ai – połączenie dwóch standardów, osi tylnej 148×12 mm i unikalnego koła typu Ai – jest sztywniej niż kiedykolwiek!
- Możliwość skonfigurowania własnego prowadzenia przewodów wewnątrz ramy.
- Wersje karbonowe z materiału BallisTec Carbon, wersje aluminiowe ze stopu SmartForm C1.
Szczegółowa specyfikacja wszystkich modeli znajduje się na stronie oficjalnego dystrybutora.
COMMENTS