Hej! Na #mtbxcpl piszę o kolarstwie dzięki TOBIE!
Wspieraj mnie, żebym mógł dalej być blisko kolarstwa, robić relacje z zawodów, pisać i zarażać pasją.
Nie trzeba być wielkim specjalistom od odzieży rowerowej by zauważyć, że Decathlon chce zainteresować zarówno codziennego rowerzystę, jak i zaawansowanego i wymagającego kolarza. czy Francuzom udaje się to osiągnąć? Przyjrzeliśmy się z bliska „przekrojówce” kolekcji i powiemy Wam kilka słów na temat każdego z modeli odzieży B’twin. Opisywane poniżej modele odzieży rowerowej znajdziecie oczywiście na stronie Decathlon
Seria B’TWIN 300
Odzież sygnowana liczbą 300 przeznaczona jest raczej dla osób, które zaczynają przygodę z częstszym rowerowaniem i zwykła odzież sportowa przestaje być dla nich komfortowa na rowerze. Seria 300 jest wykonania z materiału odprowadzającego wilgoć, koszulka ma z tyłu dwie kieszonki na najpotrzebniejsze rzeczy. Krój nie jest zbyt mocno dopasowany, jeśli nie posiadasz talii osy to nie musisz się obawiać ;) W gorące dni można lekko rozsunąć zamek w koszulce dla lepszej wentylacji. Spodenki mają dość komfortową wkładkę oraz nie posiadają szelek. Co jest najważniejszy w takim komplecie? Oczywiście cena – zestaw spodenki i koszulka dostępny jest za nieco mniej niż 60 pln.
Galeria detali:
Seria B’TWIN 500
Stopień zaawansowania technologicznego odzieży w Decathlonie rośnie mniej więcej wprost proporcjonalnie do Twoich zapotrzebowań wynikających z coraz większej ilości pokonywanych kilometrów. Twoje wymagania na pewno wzrosły co do sprzętu może masz już nawet lepszy rower. Zapewne zaczynasz odczuwać, że Twoje stare spodenki lub koszulka już nie tak dobrze leżą, troszkę mogą już wisieć no bo w końcu więcej jeździsz i coraz lepsza sylwetka. Koszulka B’TWIN 500 ma z tyłu już 3 kieszonki, materiał w dotyku wydaje się delikatniejszy niż w 300. Pod pachami znajduje się siateczka „mesh’ dla poprawienia wentylacji. Krój jest też już nieco bardziej „sportowy”. Spodenki są z szelkami, posiadają szersze ściągacze na dole nogawki. Widać też znaczną różnice w wykonaniu wkładki w spodenkach. Zestaw koszulka + spodenki można kupić za mniej niż 200 pln.
Galeria detali:
Seria B’TWIN 700 Fluo
Przy serii 700 wchodzimy już na dość wysoki poziom. Szeroki ściągacz na dole koszulki i na spodenkach. Jeśli nosiłeś rozmiar M w dwóch wyżej wymienianych seriach to pamiętaj, że tutaj M jest już dużo mniejsza. Krój jest mocno dopasowany, a koszulka podzielona jest na „panele”, kilka z nich wykonane jest z oddychającej siateczki. Oprócz 3 kieszeni z tyłu jest jeszcze jedna dodatkowa wodoodporna, można do niej schować telefon, banknoty i wszystko co ma nie zmoknąć :) Koszulka w przeciwieństwie do poprzednich ma już zamek rozpinany na całej długości. Spodenki mają szelki wykonane z siateczki, wkładka w nich to najwyższy model wkładki oferowanej przez B’TWIN. Warto przyjrzeć się spodenkom bo zaraz będzie o nich jeszcze troszkę. A póki co powiem, że komplet spodenki + koszulka kosztuje niecałe 370 pln.
Galeria detali:
Seria B’TWIN 700 Team
Po pierwsze jeszcze dla wyjaśnienia odnośnie poprzedniego zestawu: nazwa „fluo” to nazwa dodana przeze mnie, tak samo „team”. Obie wersje są bardzo podobne, tak naprawdę koszulka jest dokładnie tak samo wykonana. W wersji team są spodenki „aerofit”, wystarczy spojrzeć na zdjęcia by zobaczyć różnicę. W spodenkach aerofit materiał „spodenkowy” kończy się niżej niż w wersji fluo. Same szelki wykonane są z elastycznej taśmy, która jest bardzo wygodna. Ściągacz jest też wykonany trochę inaczej, jest węższy i odniosłem wrażenie, że nieco luźniejszy. Warto tutaj dodać, że w odzieży z serii „aerofit” jeździ ekipa FDJ, ścigająca się w World Tour na szosie. Ten zestaw z racji droższych spodenek kosztuje niecałe 390 pln.
Galeria detali:
Żeby wyglądać już zupełnie teamowo zestaw można dopełnić akcesoriami. Na przykład kaskiem serii 700. Ten model ma 17 otworów wentylacyjnych i waży 270 g. Oczywiście jak przystało na Decathlon jego cena nie jest wygórowana – 169 pln.
Galeria detali:
Akcesoria
Oprócz kasku można w tych kolorach dobrać skarpetki, rękawiczki lub czapkę kolarską.
COMMENTS