Hej! Na #mtbxcpl piszę o kolarstwie dzięki TOBIE!
Wspieraj mnie, żebym mógł dalej być blisko kolarstwa, robić relacje z zawodów, pisać i zarażać pasją.
W czerwcu pisaliśmy o nowej oponie Schwalbe do ścigania, dziś będzie troszkę więcej o gumach do cięższych zadań terenowych ;)
Na początku kilka słów, o tym co nowego szykuje firma Maxxis:
Maxxis Ardent – opona dość dobrze znana. Maxxis przygotował nową wersję z odchudzonymi ściankami, ale producent podkreśla, że opona nie straci na trwałości. Opona na pierwszy rzut oka ze swoimi białymi ściankami przypomina troszkę szytki Dugast. Wersja 29 x 2.25 ma ważyć 690 g, a wersja 2.40 – 750 g. (60 TPI)
Maxxis Ardent Race – „obniżona” wersja opony Ardent. Tubeless ready, 120 TPI oraz mieszanka 3C. Producent dla opony w wersji 29 x 2.20 podaje wagę – 695 g. Opona będzie produkowana dla trzech rozmiarów koła (26″ 27,5″ 29″)
Maxxis Shorty – Zjazdowa opona na błoto. Shorty będzie występował w wersji 26 x 2.4 i ma ważyć 1200g.
Zerknijmy co na nowy sezon szykuje Schwalbe:
Schwalbe Magic Marry – Producent chwali się, że to uniwersalna przednia opona. Jej przeznaczenie to DH i Enduro.
Schwalbe Rock Razor – ma tworzyć komplet wraz z oponą Magic Marry. Rock Razor dedykowany jest na tył.
I na sam koniec opona od Michelin
Michelin Wild Rock’R 2 – Opona przeznaczona do enduro. Przy jej projektowaniu pracował Fabien Barel. Wild Rock’r 2 będzie dostępny w trzech średnicach (26″ 27,5″ i 29″) w szerokości 2.35″.
[srp]
COMMENTS