Kross rozszerza współpracę z firmą ABUS

HomeINFORMACJE PRASOWE

Kross rozszerza współpracę z firmą ABUS

Hej! #mtbxcpl jest na Google News - kliknij tu i bądź na bieżąco z tym, co słychać w kolarstwie!


REKLAMA


To jedna z najpopularniejszych europejskich marek, oferująca najwyższej jakości kaski i zapięcia. Od 2017 r. jest również partnerem drużyny kolarstwa górskiego KROSS Racing Team, w której jeżdżą m.in. Maja Włoszczowska i Jolanda Neff.

Największy producent rowerowy w kraju KROSS zdecydował się wzmocnić swoją współpracę z marką ABUS ze względu na coraz większe potrzeby polskich rowerzystów. Stale rośnie liczba osób, które decydują się na zakup profesjonalnego sprzętu i akcesoriów w trosce o swoje bezpieczeństwo. Warto podkreślić, że firma ABUS od 2017 roku jest też partnerem drużyny KROSS Racing Team. Jej zawodnicy na co dzień zakładają kaski właśnie tej marki, np. modele Aventor i Gamechanger. KROSS we współpracy z ABUSEM postanowili uzupełnić rynek o takie same produkty, których używają mistrzyni świata Jolanda Neff czy ambasadorka polskiego MTB Maja Włoszczowska.

Warto podkreślić, że firma ABUS od 2017 roku jest też partnerem drużyny KROSS Racing Team. Jej zawodnicy na co dzień zakładają kaski właśnie tej marki, np. modele Aventor i Gamechanger. KROSS we współpracy z ABUSEM postanowili uzupełnić rynek o takie same produkty, których używają mistrzyni świata Jolanda Neff czy ambasadorka polskiego MTB Maja Włoszczowska.

– Wspólnie z KROSSEM chcemy osiągnąć efekt synergii. Od jakiegoś czasu zauważamy, że na rynku rowerowym jakość sprzedawanych dwóch kółek rośnie, ale zabezpieczeń, w tym kasków, wcale nie. Dlatego uzupełniamy ofertę KROSSA o topowe modele tych akcesoriów – mówi Piotr Szczygłowski, manager kategorii ABUS. – Dla nas współpraca to także szansa na wsparcie najlepszej drużyny MTB w Polsce i jednej z najlepszych w Europie. Dzięki opiniom zawodników KROSS Racing Team, zahartowanych w różnych międzynarodowych zawodach, możemy wprowadzać w naszym kaskach istotne modyfikacje i ulepszenia – dodaje.

– Od kilku lat obserwujemy rosnące zainteresowanie zapięciami rowerowymi, co jest skutkiem coraz większej popularności roweru jako środka transportu. Konsumenci kupują rowery z coraz wyższych półek cenowych, a więc szukają coraz lepszych zabezpieczeń, które będą chronić sprzęt m.in. przed kradzieżą. Modele zapięć marki ABUS, np. składany Bordo 5900+, łańcuchy oraz zapięcia typu U-lock doskonale uzupełniają naszą dotychczasową ofertę – podkreśla Dariusz Długokęcki, category line manager.


Hej! Na #mtbxcpl piszę o kolarstwie także dzięki Tobie! Spodobał Ci się przeczytany tekst? Wspieraj mnie, żebym mógł dalej być blisko kolarstwa, robić relacje z zawodów, pisać i dzielić się pasją.


Wspieraj Autora na Patronite

Postaw mi kawę na buycoffee.to

REKLAMA

COMMENTS

DISQUS: 0