PKN Orlen strategicznym sponsorem Polskiego Związku Kolarskiego

PKN Orlen strategicznym sponsorem Polskiego Związku Kolarskiego

O kolarstwie górskim z … Dariuszem Banaszkiem
Komu potrzebny jest Polski Związek Kolarski?
Siedem pytań o kolarstwo górskie do przyszłego prezesa PZKol

12 czerwca 2017 przejdzie do historii polskiego kolarstwa. Po trudnych latach Polski Związek Kolarski, kiedy mógł liczyć tylko na Dariusza Miłka i CCC za sprawą “Dobrych praktyk sponsoringowych”, którego autorem jest minister Witold Bańka, doczekał się partnera, który zgodnie z umową przynajmniej do Tokio będzie wspierał naszych kolarzy w przygotowaniu do najważniejszych imprez mistrzowskich.

W konferencji wzięli udział Minister Witold Bańka, Prezes Polskiego Związku Kolarskiego Dariusz Banaszek, Wiceprezes Polskiego Związku Kolarskiego Piotr Kosmala, przedstawiciele sponsora czyli PKN Orlen – Wiceprezes Zarządu ds. Korporacyjnych Mirosław Kochalski oraz Dyrektor Marketingu Rafał Pasieka oraz zawodnicy Adrian Tekliński i Maja Włoszczowska.

Witold Bańka:

Jednym z kluczowych elementów jest finansowanie tzw. piramidy szkoleniowej czyli m.in. działający od dwóch lat Narodowy Program Rozwoju Kolarstwa którego integralnym elementem są szkółki kolarskie. 

Mirosław Kochalski:

PKN Orlen wspiera dziś PKOl, PZLA oraz PZPS i teraz wsparcie kolarstwa to unikalna okazja do połączenia ze sobą profesjonalnej walki o medale, jak i amatorskiego zdrowego stylu życia.

Dariusz Banaszek:

Dziś zaczął się dla nas nowy okres, mamy nowego silnego partnera z którym chcemy wygrać wiele wyścigów, zdobyć wiele medali mistrzostw Europy i Świata oraz olimpijskich.

Rafał Pasieka:

Badania marketingowe, które prowadzimy potwierdzają to co widać na ulicach i ścieżkach. Polacy lubią kibicować, ale równie bardzo lubią aktywnie spędzać czas. Blisko 25% ankietowanych kierowców deklaruje “jazdę na rowerze” jako aktywność pierwszego wyboru. Chcąc wejść w bliską relację z naszymi klientami partnerstwo z PZKol jest dla nas naturalnym wyborem.

Piotr Kosmala:

Tour de Pologne będzie pierwszą dużą imprezą, gdzie będziemy mogli w pełni zaprezentować naszego nowego partnera, firmę PKN Orlen, za pośrednictwem Reprezentacji Polski, która wystartuje w tym wyścigu.

Maja Włoszczowska:

Jeśli chodzi o Tokio nie będę niczego postanawiać. Ale mając tak silnego partnera Polskiego Związku Kolarskiego wiem, że te przygotowania miałabym bardzo komfortowe. Jeśli nie zabraknie zdrowia i motywacji to w Tokio mogę osiągnąć wszystko. […] Kolarstwo sprawia mi cały czas dużo frajdy, więc po co kończyć, a cały czas nie mam złota.

Adrian Tekliński:

Wkroczyliśmy na scenę jako federacja, która dyktuje warunki na świecie. Mając takiego sponsora myślę, że będziemy mogli się rozwinąć, wykorzystamy to dobrze i z Tokio przywieziemy medale. 

Współpraca między PKN Orlen i Polskim Związkiem Kolarskim została zawarta na okres 2017-2020. Szczegóły współpracy nie zostały ujawnione.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0