TranzX AntiShock – mostek z ugięciem?

TranzX AntiShock – mostek z ugięciem?

Alex Rims VOLAR 2.7 – bigger is better
Maxxis Flyweight 490 – lekko pod górę
Budujemy rower – ramy
10 aplikacji na smartfona przydatnych dla rowerzysty
Bagażnik rowerowy Whispbar WB201

mostek tranzx antishock stem

Firmy TranzX chyba nikomu nie trzeba przedstawiać. Specjaliści od takich rzeczy jak mostki, sztyce, kierownice czy zaciski cały czas starają się na nowo wymyślić koło. I tym razem chyba im się udało. Przynajmniej w teorii. O co chodzi? O mostek TranzX AnitShock, który dzięki możliwości odchyłu +1 / -2 stopnie. Krótko mówiąc to nie tyle amortyzowany, co minimalnie ruchomy mostek, którego zadaniem jest tłumienie drgań przechodzących z przedniego koła.

mostek tranzx antishock stem 1

Na rynku pojawić się ma w 2014 roku. O jego skuteczności póki co, tak jak napisałem, teoretyzujemy. To co może odstraszyć to waga, która dla długości 100 mm ma oscylować wokół 200 gram. Z drugiej strony może tłumienie oferowane przez mostek dla płaskich, szybkich maratonów (a takich w Polsce nie brakuje) pozwoli zrezygnować z amortyzatora na rzecz sztywnego widelca.

mostek tranzx antishock stem 2

Mostek zrobiony będzie z aluminium 6061-T6. Dostępne rozmiary to 80/90/100/110/120 mm, a sugerowana cena to sto bez jednego jurka.

[srp widget_title=”Podobne wpisy” post_content_type=”excerpt” post_content_length_mode=”fullcontent” post_random=”yes” post_date=”no” category_autofilter=”yes” category_autofilter_single=”yes” category_exclude=”12″]

COMMENTS

DISQUS: 0