Daj się wylansować!

HomeSportCiekawostki

Daj się wylansować!

Hot or not ?
Najlepsze Maratony MTB w sezonie 2016
Dariusz Banaszek podał się do dymisji!
Jak urwać cenne sekundy w CX? | Michał Topór
Szukasz motywacji?

swag belka

Nieważne czy jesteś zawodnikiem, który jeździ tylko dla siebie, szefem drużyny czy organizatorem. Każdemu zależy, żeby wieść gminna niosła się jak najszerzej, bo każdy chce być na świeczniku, a na pewno sponsorzy, którzy z reguły wykładają duże środki na to, żeby maszyna się kręciła.

Jaka branża taki świecznik. Każdy chciałby być jak Maja Włoszczowska, którą w Polsce pewnie zna każdy, jeździć w OPQS, którą Kwiato sławi na cały świat albo żeby jego zawody były jak Tour de France – nie zdążą się skończyć, a już spekuluje się o kolejnej edycji. Tego na naszym podwórku tak łatwo osiągnąć się nie da. Można za to konsekwentnie i sukcesywnie budować zasięg i zwiększać krąg odbiorców. 

Jeśli spojrzeć na wymienionych – zawodników, drużyny czy organizatorów, to odnoszę wrażenie, że większość z nich wychodzi z założenia, że ktoś za nich zrobi całą robotę. Dziś większość zapomina, że strona komunikacja jest tak samo ważna, a może i ważniejsza od sportowego poziomu imprezy. Ten drugi dość jasno wynika coraz bardziej z pierwszego.

Dlaczego o tym piszę? W tym roku staliśmy zdecydowanie na uboczu, skupiając się na budowaniu naszego zasięgu. Dziś jednak wykonujemy krok naprzód, wyciągamy do Ciebie dłoń. Pomocną dłoń.

MTB-XC.PL jest gotowe do patronatu medialnego nad zawodami, zawodnikami czy drużynami. Jesteśmy elastyczni, wychodzimy poza szablon. Jeśli chcesz firmować swoją markę naszym logo to czekamy na kontakt!

[srp]

COMMENTS

DISQUS: 0